Re: oční operace

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Leden 27 10:19:20 CET 2022

Zdravim,
Ohledne tech bryli - videl jsem to resit v nekolika (docela dost)
videich 'review na XYZ diodovy laser'. Vesmes to probihalo podle schematu:
je to shit => zkusili do toho gravirovat zaostrene 100% vykonu => bryle to
natavilo, ale jen povrch => udiv 'tak asi jsou fakt funkcni', asi jsou OK
=> Doporuceni: stejne radeji pouzijte 'znackove' bryle se
zarucenymi parametry.
On tam je hodne podstatny problem, ze u tech necertifikovanych clovek nevi
co dostane. Nikde neni jistota, ze nekdo 'nezoptimalizuje' vyrobni
postup/pouzite suroviny/... a funkcnich bryli se nestane ozdoba. Dalsi
problem je, ze neni laser jako laser (vlnove delky), treba u CO2 vuci tomu
diodovemu je to zasadni rozdil a tudiz se bryle pokazde mohou (a budou)
chovat jinak...
Takze asi koupit najednou nekolikery bryle, vetsinu jich zkusit 'znicit' a
verit, ze jsou ze stejne varky. Ale to se asi dostaneme na cenu
'certifikovanych'. Nebo pouzit nekolik ruznych ochran soucasne
(bryle+takove to stinitko kolem laseru+zdravy rozum) a doufat.
BR,
Marek