Re: Gramofonový předzesilovač

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 26 23:10:51 CET 2022

  Také mám staré Teslácké bedny ARS 1054
https://www.youtube.com/watch?v=xsygziEvpXw - verze 4OHM   (ARN 8604,ARZ
4604,ARV 3604)  sice nemají nijak zvláštní citlivost,
ale hrajou výborně už vzhledem k té uzavřené ozvučnici.... jak tvrdí kolega
motorista " objem ničím nenahradíš..."

https://www.hifiroom.cz/reprosoustavy/tesla-ars-1054-t2537.html

Myslím, že až uděláte nějaké pidibedýnky budete oproti těm 70 litrům co
máte zklamaný. V žádném případě nejsou příliš velké...
Já jsem měl podobnou tendenci ( přeci jenom je to kus nábytku a manželka z
toho nebyla úplně nadšená) ale zkoušel jsem všechno možné a nikdy to tak
hezky nehrálo.
A to jsem měl z Datardu půjčené  Edifier Airpulse A300, nebo jsem zkoušel
"regálovky"  Dynaaudio Evoke 10  ( oboje za cenu okolo 35kKč )
a když i manželka a děti poznaly že je to horší, další pokusy jsem
nedělal.  A Tesly dostaly zas na pár let zelenou...
A to že jsem hluchej, ale ta basa dole je sakra znát...Prostě ty malé
bedýnky neumí tu basu podat jako ta tonáž od Tesly.
Navíc to stále cestovalo, jak to je lehoučké, poskakovalo po zemi při
každém úderu bubnů...
Možná je to taky trochu  subjektivní  a nejspíš už jsem si na ten velký
objem zvyknul.
Nakonec zkuste přesednout z nějakého šestilitrového osmiválce  do litrového
třihrnku  :-)
A to mám na chalupě na půdě připravené už 10 let reprobedny z betonu. Ale
asi k tomu už nikdy nedojde...

st 26. 1. 2022 v 19:56 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>