Re: Gramofonový předzesilovač

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Leden 26 21:39:26 CET 2022

Ne, úplně všechny, i ty proti zakmitávání.

Kondy v signálu jsou i u symetrického, nemůžete mít zesilovač bez kondů
a nakonec jsou i v tom DC servu pokud nemáte žádné vazební.

Já to neumím říct tak jako Federman, ale paralelně s ním jsem došel ke
stejnému poznání kdysi dávno, takže přesně vím co tím chce říct, což je
možná umocnění porozumění. Tak raději zkuste si vyzpovídat jeho, ten se
tím profesionálně zabývá. Já jen můžu říct "Bůh existuje".

Těch ARN se nezbavujte, jsou to na dnešní dobu Hi-End repráky, dělalo s
nima AQ docela drahé bedny dokud se vyráběly...