Gramofonový předzesilovač

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 26 01:13:02 CET 2022

Zvuk bol placaty uz z principu platni (desek) - cista placka.
A ako som dal ten odkaz na platnu z ABC, ta bola modra, a naozaj zvuk
znel do modra! Pozor, v tej dobe este neboli modre LEDky (dokonca
ziadne, ktore by som mohol co i len vidiet), ale modry zvuk mali
zvladnuty :)

Do tejto roviny som to nechcel posuvat. Na moje vtedajsie naroky to
hralo pocuvatelne. To, ze gramofon vie hrat lepsie, som zistil az na
intraku na vysokej skole o nejakych par rokov neskor. Zo mna sa nestal
audiofil. Rozlisujem dobru a zlu reprodukciu vramci svojich moznosti a
urovne. Nezijem tym. Hudbu mam rad, ale staci mi "lubovolny" prehravac a
povedzme nie najlacnejsie (tiez zdaleka nie najdrahsie) sluchatka.

miro