Re: Gramofonový předzesilovač

AZE aze na seznam.cz
Středa Leden 26 00:54:35 CET 2022

A nebyla chyba v nekvalitních kabelech? Tehdejší ploché síťové dvou či
trojlinky za moc nestály, zvuk mohl být také takový placatý.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Šinko
Sent: Tuesday, January 25, 2022 11:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: Gramofonový předzesilovač

No :) nenapisal som paradne, ale "paradne" (uvodzovky su dolezite). A
pred 35r som mal 15 a ta historka je myslim este o par rokov starsia.
Naroky na kvalitu posluchu som v tej dobe nemal ziadne. Porovnavat som
mohol s radiom. Odkedy si pamatam, mali sme Sputnik (elektronkovy) a
potom sovietsku tranzistorovu Selenu. To boli moje "etalony" kvality
reprodukcie.

miro