Re: Délka povrchové cesty vs tlak

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 25 15:45:53 CET 2022

No ještě s tím asi bude zábava.

Při letu do vesmítu se všechno vypíná a zapne až nahoře, když už je
pořádný vakuum, stejně tak ve vakuové komoře je po dobu čerpání vypnuto.
Ale teď došlo na stratosférický balón:-)
Aspoň že ten nejnižší bod křivky z prvního odkazu vychází někam mezi
60-80 km. Na druhou stranu, u 40-50 kam má letět, to taky žádná sláva není.

PH