Pouzivate nekdo Marlin na laser

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 23 21:10:33 CET 2022

Také spolehlivě a často pálím lesklý bílý papír. Hezky se s tím pak dál
modeluje. Nejčastěji spodek krabice z bonboniéry, takový ten papír co je
nacpaný v nové košili a tak. Spíš mi to připadá jako špatné zaostření,
to se pak chová podobně.

A k druhému dotazu. Já myslel, že laser dioda stárne rychleji, když je
jí teplo. Takže na 80% se stíhá lépe chladit než na 100% a proto déle
vydrží.