Fwd: Pouzivate nekdo Marlin na laser

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 23 20:02:11 CET 2022

Omylem jsem neposlal do konference, tak znovu a lip :)
BR,
Marek

---------- Forwarded message ---------
From: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Date: Sun, Jan 23, 2022 at 6:33 PM
Subject: Re: Pouzivate nekdo Marlin na laser
To: <labaj na volny.cz>

Tak se vracim k tematu, jak laser 'nepalil' zacatek (nahodne) cary. Zahada
zda se vyresena. Laser se svym driverem je v tom nevine, Marlin taky. Za
vsechno mohl blby papir. Kdyz jsem misto sveho idiotskeho bileho
papiru pouzil papir barevny - problem je fuc.
Moje vysvetleni: Proste se meho papiru mel problem 'chytit'. Jakmile se na
nejake nedokonalosti/smitku/spine/defektu 'zakousnul', tak tmave (spalene)
misto v bezprostrednim okoli bylo dostatecne aby pokracoval v uspesnem
paleni.
Treba to nekomu pomuze, staci, ze jsem sedivy a holohlavy ja :)
Marek