[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Leden 23 15:40:04 CET 2022

> Pøesnì. I blbá couvací kamera, když se zamaže blátem, tak nic nevidí.

Tak ja neviem este ako to mam napisat:

KAMERY NIE, AI NIE.

> A co tøeba díra v zemi, všechny ty chytré sensory rozpoznají pøekážku, ale
rozpoznají rozbitou silnici?

Ved to rozpozna moj zadok, to nie je problem rozpoznat.

Ta diera nevznika nahle. Problem v sucasnosti je zanedbana udrzba, pretoze
je nakladne tie diery mapovat, potom opravu naplanovat, vyslat ludi na
opravu, a potom to este po nich skontrolovat. To je spusta drahej ludskej
prace.

V automatickom systeme moze jazdit meracie vozidlo permanentne, trebars aj
v noci, aby neprekazalo. Pocas opravy sa urobi automaticke odklonenie
dopravy a viem si predstavit aj automatizovanu opravu.

> svìøíte øízení auta, ve kterém
> sedíte, nìjakému poèítaèi?
> Svùj život a zdraví má mít v rukách nìjaký
> stroj?

Ak ste sadli do auta v poslednych 20 rokoch, tak ste zverili zivot pocitacu
(alebo aj viacerym), ktore Vam realne vedia ublizit.

> Vždyť jsme tu všichni technici a o spolehlivosti elektroniky víme svoje.

Ako technik viem, ze to je to, co mam v rukach *ja*.

wek