[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Neděle Leden 23 14:13:00 CET 2022

so 22. 1. 2022 v 22:48 odesílatel ok2mtm <ok2mtm na seznam.cz> napsal:

> 1. kouknul jsem dnes ven a všude bílo, necelých 10cm nového sněhu - tuší
> někdo, co nějaké "automatické" auto s tímto vyvede? Tak nějak mám problém
> najít kde přesně je pod sněhem silnice, natož tak vidět bílé čáry. Systém,
> že mě automatické auto odveze jenom za hezkého počasí, to asi není ideální.

Přesně. I blbá couvací kamera, když se zamaže blátem, tak nic nevidí.

A co třeba díra v zemi, všechny ty chytré sensory rozpoznají překážku, ale
rozpoznají rozbitou silnici?

Já jsem kdysi v Vršovicích vjel na tramvajové koleje, opravovala se tam
silnice a bylo tam nějaké dočasné značení a auto přede mnou tam vjelo taky
- místo do protisměru. Jenže tam je takový pěkný rigól, tak ten jsem
přeskočil, rána do podvozku jak blázen :-O Poznalo by to chytré auto?

Otázky, samé otázky. A jedna na závěr: svěříte řízení auta, ve kterém
sedíte, nějakému počítači? Svůj život a zdraví má mít v rukách nějaký
stroj? Vždyť jsme tu všichni technici a o spolehlivosti elektroniky víme
svoje.

P.K.