[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

as5s as5sgm na gmail.com
Neděle Leden 23 11:57:40 CET 2022

preco by to malo byt tazke?

Najvacsi problem je ze nie su vsetky auta autonomne, ak by boli, taketo
situacie nenastanu.

nebude tam nedockavy sofer, nebude tam nikto vahat, kazdy vie co ma
robit. prave my ludia tam davame velku davku neistoty ktoru chceme
nejako vyriesit. Prave preto si myslim ze FSD tak skoro nebude(teda
nebude vsade) ale take dialnice su velmi realne.

Miro