BT KBD + mys -> vice NTB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 22 15:50:48 CET 2022

Po bazarech se určitě najdou mechanické přepínače, které se používaly
pro monitory a klávesnice, případně na tiskárny.
Já sám doma 2 aktivně provozuju.
Když jsem nedávno řešil něco trochu podobného - přepínání repráků a
sluchátek k PC a několika dalším inteligentním krabičkám (RPi atd.), tak
jsem koupil takový přepínač a slepil si to.
https://www.gme.cz/otocny-prepinac-rts-01-304-42rp
Dělají se v různé konfiguraci počtu linek a počtu poloh.

Z dávné doby si pamatuju, že tady někdo ukazoval DIY USB přepínač a
malými signálovými relátky. Myslím, že to byl pan Zahradník.

PL