[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Leden 22 05:44:53 CET 2022

Tak tohle je hodně hezké.
Líbí se mi druhý odstavec. Když jsem byl v USA tak třeba u mýtné brány
bylo policejní auto se zapnutým
majákem a vždy měl někdo zapnutý antiradar, který je u nás zakázaný a
prostě někdo zpomalil.
Nebyly takové ty hromadné dopravní nehody.
Dobře věděli co dělají i když i tam to měli také zakázané ale stát od
státu.
Jen jste vetšinou vůbec nevěděli že přejíždíte z jednoho státu do druhého.
Hezký den, Jin.