BT KBD + mys -> vice NTB

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Leden 22 00:34:45 CET 2022

Zdravim,

SW reseni bohuzel moc nepripada v uvahu (i kdyz by mne nevadilo nepsat diakritikou na Lin - stejne malokdy s ni pisu)
Dostal jsem odkaz na serii Logitech MX - to vypada zajimave.
Vypada to tak, ze jednotlive dongly (prijimace) jsou si pro tuto serii kompatibilni.
Takze staci koupit jednu klavesnici, jednu mys, kde kazdy z nich ma svuj prijimac do usb.
Jeden prijimac do jednoho NTB, druhy do druheho a sparovat je dohromady.
A na tretim rozbehat BT spojeni.

Sice reseni ne nejlevnejsi, ale vypada to sikovne.
Dekuji vsem, co navrhli nejake reseni.

PS: nejakou mys MX Anywhere jsem leta pouzival - spolehliva, s dlouhou vydrzi. akorat kapanek mala do ruky a neni vertikalni.
ale clovek zas nemuze mit vsechno

:)

  Sam