BT KBD + mys -> vice NTB

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Leden 21 23:15:52 CET 2022

Sice to nie je HW riešenie, ale používam barrier - softwérový KM switch.
Bonus je práca s klipboardom naprieč pripojenými počítačmi.
Negatívum: niekedy blbne diakritika v spojení Win-Linux (na linuxe sa nedá
písať s diakritikou).

https://www.mikrozone.sk/comment.php?comment.news.1499

p.j.

pi 21. 1. 2022 o 22:41 sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napísal(a):