[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 21 19:52:44 CET 2022

no vzdyt jsem to psal predtim, ze minimalne 10% ridicu by nemela nikdy
papiry dostat...

tu vetu jste vytrhl z kontextu.. :-) poukazoval na to, ze uz ted neni na
to ridit auto automaticky narok a je tudiz podminen splnenim zkousky ...
otazkou je jen nastavenim jeji prisnosti

RV