[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Leden 21 16:57:51 CET 2022

On 21.01.2022 16:49, Jan Waclawek wrote:
> Majoritna cast spolocnosti s tym nema nic do cinenia.
>
> Majoritna cast spolocnosti okolo roku 2000 netusila, ze by mohla mat
> potrebu nejakeho internetu, notabene mobilneho.

nebo mobilniho telefonu.
Henry /Ford/: „/Kdybych se ptal/ lidí, co chtějí, řekli by mi, že
rychlejšího /koně/.“

PS: Stejne bych myslel, ze 'majoritni cast (auty se zabyvajici)
spolecnosti' jsou dopravci a ti rozhodne city k ridicum netrpi, takze...

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>