[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 21 13:58:44 CET 2022

proc dostupene vetsine ? kdo tu hranici veciny stanovi ? :-) mame tady
nejakou hranici, kdy jedinec muze ridit motorove vozidlo a zvladat
dopravni situaci, coz je ridicak. jako berlicku jsme zavedli "pouze
automat" . neni potreba dal nic resit. zadnej dalsi asistent pro
zvetseni skupiny "vyvolenych" neni potreba. neni tu zadnej narok.
spousta lidi schopnych ridit, nikdy nebude mit finance na ridicak a
auto. tak jim ho pridelime jako socialni davku ?  je tady 100 + 1
problem soucane civilizace a placat energii timto smerem podle me neni
to prave. obecne se ale na dopravni obsluznost kasle a pok vznikaji
nadstartni potreby nekomu dat ridicak za kazdou cenu.
kazdej mame nejake omezeni a limity. nekdo neumi malovat, nekdo pociat,
nekdo zpivat a nekdo proste nepatri na silnici, no a co ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín