[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 21 13:40:50 CET 2022

Na druhou stranu řízení by mělo být dostupné převážné většině lidí, tak nějaká příliš restriktivní omezení na získání řidičáku bych taky neviděl jako správná. Třeba to jednou bude tak, že kdo nesplní nějakou úroveň testů na řidičák, dostane doložku, že smí jezdit jen se zapnutým asistentem (jako teď mám doložku, že musím mít brýle) :-)

Aleš Procháska