[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Leden 21 09:32:41 CET 2022

BRZDIT!!!
Bud rad ze to jen pipa, ja se občas motam okolo automotive a podlehl jsem
blahove nabídce sednout si za volat blize neurceneho prototypu GTcka. Na
mape byla cesta rovne, dlouhodobe se tam něco dělalo, tak silnicari
vybudovali korektni plnohodnotnou cestu, ani na ni nedali rychlostni
omezeni. A aby jim tam nikdo nevjel na staveniste, tak tam dali barieru na
puvodni trasu. Auto si reklo, cesta je rovne, je tam prekazka a zahajilo
nouzove brzdeni. A umelo brzdit, vzhledem k tomu, ze mam poškozenou pater,
tak jsem byl rad ze jsem z toho vylezl.

zapinam poctivo, ale obcas aj pri manevrovani pri garazi zapipa. Ono nejde o
to, ze o nic nejde, ale sa zlaknem a musim kuknut na displej, teda nepozeram
kam idem. Alebo vezmem niekoho, vyrazime, on sa triafa s pasom a pipame.
Alfa souseda z garazi nezapnuty bezpecnostni pas ridice vyhodnoti jako
bezpecnostni zavadu a motor prejde do nouzového rezimu s limitem 40 km/h.
Byl s tim v servisu, ze mu to občas nechce jet vic nez 40 km/h a servis se
dost natrapil, nez tu "zavadu" lokalizoval.

Radek (benedikt2hw.cz)