Problem s JLC-PCB

Čtvrtek Leden 20 18:55:35 CET 2022

Nedari se mi vizualizace uploadu desky. Design delam v KiCad

Prvni problem je v tom, ze nahraju desku a zobrazi se nahled, kdyz dam
gerber view, tak to toci nekonecne koleckema nic. Kdyz kus desky smazu
nebo jina deska, tak to jde. S tim jeste dovedu zit.

Dalsi deska nezobrazi ani nahled po tom, zo jsem provedl opravdu drobne
zmeny, experimentalne jsem zjistil, ze je problem v souboru se spojema
TOP. Kdyz ho nahradim vcerejsim gerberem, tak to zobrazi blbost ale zobrazi.

Nema nekdo podobnou zkusenost? Mam to resit nebo uz tam delaji SW taky
Indove? Graficky to stale vylepsujou ale funkcne to jde od 10 k 5 :(