RP2040 (udajne) k dispozici v mnozstvi "vetsim nez velkem"...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 19 21:37:59 CET 2022

Nechci ho nijak shazovat nebo hanět, nikdy jsem ho nepoužil.

Ale můj pocit po přečtení jeho vlastností byl, že zajímavé na něm je
jenom jeho slavná značka.
A teda dneska ještě to, že je dostupný. Ale tento podivný stav snad není
trvalý a musí někdy skončit (aspoň doufám).

Na první pohled: nemá integrovanou flash, málo a nepříliš zajímavé
periferie.
Tak co s ním?
Dvoujádra dnes nabízejí i jiní.

Ale opakuju - je to jen můj amatérský názor, bez praktické zkušenosti s
ním (na rozdíl od jiných ARMů).

PL