Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Středa Leden 19 15:38:55 CET 2022

Tak on WV v software nebyl nikdy silnej a ted je to asi jeste vetsi
tragedie ;-)
Co jsem koukal na ty chyby, tak to jsou chyby signalu nejakych snimacu,
treba je to pred startem ejak kalibruje a takhle to nestihne, asi nic
zasadniho.