[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 19 14:58:06 CET 2022

Cože? Nerozumím o čem píšeš. :)
Bufík má nastaveno, že do práce chodím v 7:45. To v kolik předtím zapne topení je jeho věc, při příchodu má auto 15 - 18°C. Bránu otevřu dálkáčem cestou. Sednu do auta a rozjíždím se.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 1. 2022 14:41:48
Předmět: Re: [OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

To by mi asi fest pilo krev, já jsem zvyklý přijít k autu, naklonit se ke
spínačce (nesedám si, stojím venku), nastartuju a jdu otevřít bránu,
oškrábat led, omést sníh a tak. Startuju samozřejmě proto, aby si auto
začalo rozmrazovat okna, proč bych si kvůli tomu měl sedat? (Tedy samozřejmě
mluvím o automatu, tam je parkovací poloha celkem jasně definovaná, bez
zařazení P nevyndám klíč ze spínačky, takže auto samovolně nikam neodjede.)