[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 19 14:09:08 CET 2022

Gagarin mal tiez manualne riadenie, len bolo zablokovane.

Na odblokovanie sluzil nejaky kod, co mu podla protokolu mali odovzdat v
nudzi cez vysielacku.

Pred odletom mu dvaja z timu nezavisle na sebe ten kod povedali...

Nevidim dovod na to nemat jednoduchy packovy vypinac na zapnutie elektriky
a tlacitko na startovanie (resp. to moze byt jeden packovy prepinac s
tretou polohou s automatickym navratom, rovnako ako je to s tym klucikom).

Vsetko je to len idiocia modernej doby, technicke riesenia su podriadene
nerozumnym imidzovym predstavam. Tazko si napriklad predstavit horsi
sposob ovladania a indikacie drvivej vacsiny jednoduchych funkcii, nez je
touchscreen; a rozhodne nechcete v nudzi nieco riadit touchscreenom... v
raketoplanoch touchscreeny neboli, ani po modernizacii.

To je len ten Muskov bazmeg, spolu s tymi hnusnymi igelitovymi skafandrami.

wek