[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Leden 19 13:32:47 CET 2022

Zdravim,

marne premyslim, jak jde u automaticke prevodovky vyslapnout spojku. ;)
[/konec jemneho rypnuti]

jinak to je presne ta silena doba 'superbezpecnosti', kdy zarizeni pomalu nedovoli uzivateli nic udelat a jeste i do toho zbytku mu docela aktivne keca.

mi to pripomina situaci s lety do vesmiru na zacatku: Gagarina posadili do 'automaticke limuziny' bez oken,
kde se vlastne vicemene jenom vezl.
americti astronauti se vzourili, kdyz jim ukazali kabinu bez oken a bez ovladacich prvku:
jakozto piloti potrebovali mit aspon pocit, ze ten let ridi.

a dnes, po kabine raketoplanu, nahodili konstrukteri dotykove displeje.

:)

  Sam