Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Leden 18 20:16:16 CET 2022

Hmm, mám auto s tlačítkem místo klíčku. Tak to si moc neumím představit,
jak poskládat tu sekvenci, abych ho dokázal roztlačit.
Zato manželka už v minulosti u pidiauta s ne zrovna promyšleným
softwarem ověřila, že statovací baterku na popruhu mají i v pneuservisu
a že "ukažte paninko, já tam s vámi skočím a nahodíme to" že vlastně ani
není těžká na rameno :)