Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Úterý Leden 18 18:35:23 CET 2022

Asi zalezi na aute, treba Fordi (a jiny) 2.0 TDCI v pohode snasi restart
ve 130 na dalnici na sestku, kdyz po regeneraci DPF obcas spadne do
nouzaku. Staci tak na 5s vypnout klicek. Casem jsem zjistil, ze neni ani
nutne vyradit rychlost ani  slapnout na spojku ;-)
Taky prvni vec co u koupenych aut zkousim je, jestli jdou nastartovat
roztlacenim. Zatim to slo u vsech (samozrejme komfortne, proste to pri
male rychlosti z kopce vyradim, vypnu, zapnu a zaradim vhodny kvalt).
Jsou ale asi modely, ktere to maji umyslne blokovane (jsem slysel, BMW?
nektera treba)
Varovani je asi hlavne pro nesiky, kteri jsou schopni zaradit nevhodny
kvalt, neumi pustit plynule spojku atp.