Re: Bipolární kondenzátor

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Leden 18 17:37:54 CET 2022

Na TME jsem koukal jako prvni a z těch axialnich buď nemají nic nebo dost
drahý. Budu to brát od pana Lhotskeho (má u nás ve městě i nějakou vydejnu
takže doprava zdarma).

https://www.lhotsky-elektro.cz/

Na polyesterové jsem u něj nekoukal. Podívám se.

Jak jsem psal nechci a ani nemám čas s tím trávit dlouhé večery
vylepšeními. Stačí mi, kdyz to bude fungovat tak jak to bylo navrhnuto.

Dekuji