Re: Bipolární kondenzátor

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 18 17:30:47 CET 2022

Zkontrolujte  ty bipolární TC181, válečky mají takovu "hovno" barvu  -
bývají prasklé ( mikroprasklinky ) a mění kapacitu.
Já našel 2 vadné a preventivně vyházel všechny..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 18. 1. 2022 v 15:22 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>