Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Leden 18 16:47:55 CET 2022

On 18.01.2022 16:36, Petr Labaj wrote:
> Docela bych se divil.
> Vždyť dneska máte v podmínkách i obyčejného auta, že ho nesmíte
> roztahovat.
> Kvůli katalyzátoru, případnému automatu a co já vím čemu ještě.
>
> Vůbec bych se nedivil, kdyby v rámci pokroku to e-auto při vybití 12V
> baterky
> zabrzdilo kola.
V kategorii 'zabavny clanek, ktery nadzvedne zastance tzv. 'stareho
dobreho'' jsem dnes videl, ze Mercedes EQS (lux. elektricke) neumoznuje
majiteli otevrit haubnu. A v manualu na to tema asi 5 velkejch
cervenejch bodu, proc se tam nema lezt (ne, nemaji tam frunk, predni
kufr, jako tesly).

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>