OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Leden 18 15:47:13 CET 2022

To ano, dostanu z toho TV-out, tam se ale celkem těžko dělá HD video.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Vancl <tux.martin na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 18. 1. 2022 11:03:27
Předmět: Re: OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Měla by být možnost připojit analogový video výstup.Viz fotka na webu http://www.orangepi.org/orangepizero/
Je to na té pinové liště vedle USB. Myslím, že to bude to samé, jako na Raspberry Pi 1.

Případně se dá dokoupit expansion board na 4-pin jack, ve kterém je z toho vytažené video.
https://www.neven.cz/kategorie/elektronicke-soucastky/elektronicky-vyvoj/vyvojove-desky/orange-pi/orangepi-zero-rozsirujici-deska-expansion-board/