OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Leden 18 10:59:49 CET 2022

Měla by být možnost připojit analogový video výstup.
Viz fotka na webu http://www.orangepi.org/orangepizero/
Je to na té pinové liště vedle USB. Myslím, že to bude to samé, jako na
Raspberry Pi 1.

Případně se dá dokoupit expansion board na 4-pin jack, ve kterém je z toho
vytažené video.
https://www.neven.cz/kategorie/elektronicke-soucastky/elektronicky-vyvoj/vyvojove-desky/orange-pi/orangepi-zero-rozsirujici-deska-expansion-board/

--
Martin Vancl