Re: Můstek chcípá

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Leden 17 10:36:09 CET 2022

Zdravím,

jasně pulsní napětí/proudy jsou taková černá skříňka. A že by s tím
výrobce moc nepočítal, nebyl by první... nebo mu to prošlo, ale reál je
jiný.

Zkuste googla na    transient current / voltage diode rectifier ...

Začnete od bodu kolik napětí/proudu to trafo dá. Po jakou dobu tj. jak
rychle sepne ta pojistka zkratu. Nicméně po tu dobu ty součástky jedou
mimo nominální hodnoty. Po tu dobu možná ty součástky mohou uhelnatět.

Jirka