RE: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Pondělí Leden 17 07:05:54 CET 2022


Menšího výkonu jsem si nikdy nevšiml, jen menšího výkonu rekuperace, kdy
system nedovolí rekuperoat na max když není baterka v optimání teplotě.
Stejně tak nejde rekuperace když je baterka nabitá nad cca 95%. Rekuperace
tam je, ale je omezená. (je potřeba opravdu přibržďovat. Pak už se jezdí v
principu na jeden pedál)

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: pondělí 17. ledna 2022 7:01
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

On Mon, 17 Jan 2022, Zdenek wrote:

> Když se tu psalo o chlazení akumulátorů během nabíjení, tak si 
> vzpomínám, že jsem někde četl, že se v zimě naopak musí zahřívat, aby 
> měla optimální teplotu.
> Znamená to trvale, i když se auto nepoužívá?
> Kolik to může spotřebovat energie, když třeba parkuje týden na horách?

To asi ne. Nedavno jsem cetl jak jezdili s elektromobilem v mrazech a ze pry
ze zacatku to jede jen pomalu a netopi, az kdyz se baterka prohreje odberem,
tak to prida a zacne topit. Nejdriv to vypadalo jako vtip, ale pak mi doslo
ze to je asi pravda.


*------------------------------------------------------------------------*
|                          Petr Simek   APS JU                           |
|                             psimek na jcu.cz                              |
*------------------------------------------------------------------------*



Další informace o konferenci Hw-list