RE: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Leden 17 07:00:49 CET 2022

On Mon, 17 Jan 2022, Zdenek wrote:

> Když se tu psalo o chlazení akumulátorů během nabíjení, tak si vzpomínám, že
> jsem někde četl, že se v zimě naopak musí zahřívat, aby měla optimální
> teplotu.
> Znamená to trvale, i když se auto nepoužívá?
> Kolik to může spotřebovat energie, když třeba parkuje týden na horách?

To asi ne. Nedavno jsem cetl jak jezdili s elektromobilem v mrazech
a ze pry ze zacatku to jede jen pomalu a netopi, az kdyz se baterka
prohreje odberem, tak to prida a zacne topit. Nejdriv to vypadalo jako
vtip, ale pak mi doslo ze to je asi pravda.