RE: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla
Pavel Urbančík
hw na itherm.cz
Pondělí Leden 17 07:03:20 CET 2022
Když auto stojí venku, tak nic zásádního se neděje. Tedy zatím jsem si
nevšim že bych jej přistihl při samoohřevu baterky.
Říká se že za den cca 1% ztráta, což může být klidně jen vlastní odběr
elektroniky a samovybíjení.
Jinak auto je ideální před vyjetím z domu dát natopit, ohřeje i baterku,
obojí ze sítě a nezkracuje dojezt.
Samotný ohřev při začátku cesty bych hádal tak na 4-5kWh, o tolik bere na
100km víc, než se vše prohřeje.
Pavel
-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek
Sent: pondělí 17. ledna 2022 6:39
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla
Když se tu psalo o chlazení akumulátorů během nabíjení, tak si vzpomínám, že
jsem někde četl, že se v zimě naopak musí zahřívat, aby měla optimální
teplotu.
Znamená to trvale, i když se auto nepoužívá?
Kolik to může spotřebovat energie, když třeba parkuje týden na horách?
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list