RE: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Leden 16 23:04:50 CET 2022


Proud je omezený konektorem a nabíječkou, nikde jsem nepotkal nabíječky s
proudem na 350A,
Ionity 350kW má právě na štítku 350A, 1000V

Vzhledem k tomu že se DC rychlá nabíječka připojuje přímo k baterii (přes
nějaké spínání) tak s tím musí počítat i zbytek vozu.

PS v té větě jsem to napsal blbě, má být "proto můžou tlačí větší výkon"


-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: neděle 16. ledna 2022 22:44
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Myslím, že to není pravda. Aspoň technicky tam žádná přímá úměra podle mě
není.
Vyšší napětí umožňuje použít nižší proudy a tedy tenčí dráty (s tlustší
izolací).
Ale maximální nabíjecí výkon závisí na kapacitě baterky, ne na jejím napětí.

PL

*******************

Dne 16.1.2022 v 21:59 Pavel Urbančík napsal(a):
> Napětí baterky přávě dost omezuje max nabíjecí výkon a tesla a audi 
> mají například 600V technologii a proto můžou tlačit větší proudy.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list