Re: páječka pro děti do SVČ

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 15 16:57:36 CET 2022

To z GMe je celkem drahé, na to, že je to ta nejlevnější elektronika s
procesorem STC a nejobyčejnější ručka.

Kdybych si něco kupoval, tak buď kompletně integrované řešení. Má to své
nevýhody, ale je to kompaktní.
Něco jako:
https://www.aliexpress.com/item/1005003373147424.html
(vzal jsem první odkaz, nehledal jsem nejlevnější nebo od prodejce s
nejlepším hodnocením).

Nebo pak s externí elektronikou. A podle volby uživatele na 230V nebo na
24V (já mám na 24V).
Vevnitř je to stejné, jen ta verze 230V má větší krabičku a v ní je
navíc zdroj 230V/24V.
Já bych bral něco s 5-drátovám připojením, tedy standard KSGER.
A ručku s nejkratším vyčuhujícím hrotem (jsou bohužel o trochu dražší
než ty obyčejné).

Tohle je výborná ručka:
https://www.aliexpress.com/item/32929706147.html
Tady je levněji jako stavebnice:
https://www.aliexpress.com/item/32855185911.html

Třeba tady je 5-drátový model (ne KSGER), v levném provedení s LED a
nikoli OLED displejem.
Ta ručka je nějaký nový model, tu jsem ještě neviděl. Vypadá taky docela
dobře, tj. má krátký hrot.
https://www.aliexpress.com/item/4000473083541.html

Nebo drahý model 230V, originál KSGER. Je tam i v provedení s tou fajn
ručkou.
https://www.aliexpress.com/item/32971888371.html

PL

PS. Nejsem dealerem KSGERu ani jiného výrobce páječek.