Re: levné termotiskárny

Lubomír Pikulik picom na volny.cz
Sobota Leden 15 14:56:46 CET 2022

USB je pouze napájení.
Pokud někdo potřebuje komunikovat s tiskárnou po datech,  tak třeba
CZK 627.13  50%OFF | 58mm Mini Thermal Embedded POS Receipt Printer ATM Ticket Parallel Panel Printer USB TTL RS232 Kiosk Printer Barcode Arduino
https://a.aliexpress.com/_mqxsim8

Omlouvám se ale nejde mi zbytek umazat

-------- Původní zpráva --------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Odesláno: Tue Jan 11 22:25:44 GMT+01:00 2022
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: levné termotiskárny

To mi uniklo, to by se možná dalo použít na nějaké štítky, čarové kódy a tak
podobně.

Jsem k tomu našel tohle: https://github.com/bitbank2/Thermal_Printer

Tak to možná nějak přesvědčit půjde.

Jo a docela by mne zajímalo, co udělá ta jejich páska v té klasické POS
tiskárně. A to mne zajímá tak moc, že jsem pár roliček té samolepicí
objednal v Německu, uvidíme...

Pavel Kutina