Re: levné termotiskárny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 15 14:31:14 CET 2022

Tak si tu takhle brouzdám kolem těchto "super" termotiskáren.
Trochu mne překvapuje, že se mi ještě nepodařilo najít někoho, kdo by jí
rozebral. Hlavně tedy proto, aby zjistil, jestli USB je jen nabíjení,
nebo se dá použít i pro komunikaci. A případně, jestli se nedá najít
nějaká komunikace uvnitř.

Našel jsem ještě jednu knihovnu pro komunikaci:
https://github.com/amber-sixel/gb01print/blob/main/gb01print.py

To psal nějaký "strukturovanější" programátor. Popsal tam, jak se tvoří
každá zpráva a jak si to počítá CRC. Také má příkazy pokaždé v jednom
formátu (jako hex), zatímco ta arduinovská míchá hex a int8_t, takže dá
práci si všimnout, že příkaz -66 je to samé, jako 0xBE.

A pak jsem našel prodejce toho vlastního tiskového modulu, který navíc
vládne dokumentací:
https://www.goldmine-elec-products.com/prodinfo.asp?number=G21008
dokumentaci stojí za to si někde uložit, zdá se, že jsou ty tiskárny
vesměs podobné.
(zvláštní, že 1ks stojí $5, 5ks stojí $25, ale 2ks stojí $2)