Prisel email? (was Re: OT: Maily Re: mikrotik - jak oddelit pevne site?)

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Sobota Leden 15 11:29:31 CET 2022

Mohu se zeptat, kde jste se zasekli?
Já nedávno upgradoval mailmana 2 -> 3 z Debianu Bullseye. Některé chyby
jsem obešel, ale skončil jsem na tom, že se mailman nebyl schopen
připojit na lokální SMTP. Ani na localhost:25, ani na 127.0.0.1:25. Když
jsem našel příslušný .py soubor a přidal logování, tak se to celé začalo
chovat úplně jinak. Naštval jsem se, že u toho nehodlám trávit zbytky
svého mládí a vrátil jsem se k mailman2.

L.