Prisel email? (was Re: OT: Maily Re: mikrotik - jak oddelit pevne site?)

Vít Olmr olmr na hw.cz
Sobota Leden 15 10:08:03 CET 2022

Zdravím,

Upgrade mailmana jsme opakovaně zkoušeli při nedávném upgrade serveru, ale
neúspěšně a nakonec následoval pokorný návrat ke starší verzi. Proto byl
také tak dlouhý výpadek. Zkusíme to znovu, jen chceme počkat až se usadí
ostatní služby, ať máme jistotu, že tím nerozbijeme něco dalšího.

--
S pozdravem

Vít Olmr
olmr na HW.cz