OT: VLANs bylo Re: mikrotik - jak oddelit pevne site?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 14 23:00:11 CET 2022

Jenomže zrovna u Mikrotiku jsou zvěrstva, že něco funguje je s nějakou
verzí FW. A jiné záludnosti. Docela jsem se v tom vykoupal a popravdě nemám
chuť ani čas se tím probírat, studovat různé diskuze než něco rozjedu.
Někdy je to vážně alchymie a pro mě důvod se tomuhle železu vyhýbat. Ano,
pokud se tomu někdo obětuje, dá se na tom lecos postavit. Ale to už je mi
mnohem milejší Cisco, byť je dražší. Tam jsem se nikdy s žádným špekem
nepotkal a hlavně je tam vše logické a intuitivní...