OT: VLANs bylo Re: mikrotik - jak oddelit pevne site?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 14 22:38:27 CET 2022

To je právě slušná antikoncepce, proč si profíka nepozvat, raději si to
nastudovat a pak udělat sám.

Tohle s oblibou dělá každý řemeslník. Ať je to instalatér nebo síťař.

("...  který idiot to vymyslet a instaloval vám to ? ...)
("Vy, mistře, před 3 roky.")

PL