Prisel email? (was Re: OT: Maily Re: mikrotik - jak oddelit pevne site?)

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Leden 14 14:44:28 CET 2022

Hm, dobry dotaz. A dost zajimavy. Take jsem tak pred mesicem predelaval
svuj emailovy server and misto pure-linuxoveho reseni jsem zvolil
mailcow docker. K tomu jsem nastavil SFP, DKIM a DMARC pro belohrad.ch a
obcas dostanu reporty, ze neco nejde a nejsem schopny rici proc.

Dotaz, ktery jsem dneska psal, vygeneroval DMARC forenzic report,
ve kterem se pise, ze IP 80.250.3.99 (alik.hw.cz) se snazila poslat
email jako by byl z moji domeny a tim padem doslo k rejectu.

Nechci sem kopirovat log, pokud je zajem, poslu soukrome. Testoval jsem
svoje nastaveni na gmailu, protoze ten typicky odmitne cokoliv, pokud
nemate spravne DNS zaznamy.

Mohlo by to byt take tim, ze hw.cz nema podle mxtoolbox.com
spravne nastaveny spf/mx (mail.hw.cz, alik.hw.cz)? Neni mi moc jasne,
kde je co spatne nastavene

/d/