Unitech EA500 a 502 - resetovani

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 14 13:36:21 CET 2022

No baterii jsem samozrejme resil jako prvni a v jednom je vymenena za
novou, ale problem to nevyresilo.

Ale mam take podezreni, ze muze byt nekde problem v tom, ze po
nastartovani systemu se provede neco, co vyvola nejaky zasadni proudovy
stouch (zavrceni motorkem, bliknuti ledkama a podsvicenim, pipnuti, wifi
atd.).

No napada me, ze skusim proletovat Pb pajkou privodni konektor od
baterie, jestli tam neni nekde problem s nejakou prasklinkou v pajeni.

RV