Unitech EA500 a 502 - resetovani

Pátek Leden 14 13:21:29 CET 2022

Není to baterií? Kdysi byla taková finta dát paralelně k baterii nějaký
velký elyt, ale to bylo v době tlačítkových Dancallů a vypadalo to
samozřejmě jako pěst na voko :-)

Mám jeden android mobil z nějakého výprodeje v Alze (nějaký vrácený /
servisovaný). Jednou se mi začal furt dokola restartovat, reset do
továrního nastavení nepomohl. Byl ještě v záruce, tak jsem ho reklamoval,
vrátil se opravený, myslím, že to bylo něco kolem baterie, už nevím. No a
pak se mi to stalo znova na stejném místě - když se připojí na wifi AP u
mých rodičů.

P.K.