Zdroj

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Leden 14 11:57:27 CET 2022

Zdroj stale pouzivam a funguje vyborne.
Napatia a prudy som kontroloval a sedia na desatinu
Ten kontrast sa u tychto displejov riadi nejakym biasom alebo tak.
Tie displeje tmavli priebezne za tie roky pouzivania.
Ale mozno sa kotrast da nastavit jednym z trimrov. je ich na kazdej doske asi 10.
Nechcem ho rozhasit tak sa ich chytat nebudem.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Friday, January 14, 2022 11:36 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zdroj

Displejemi to nebude. Jaké máte napětí na výstupu ?
Tento jsem v rukou neměl ale jeho předchůdci a že jich pár bylo, jednoduchých, dvojitých, tam když došlo k závadě tak bylo na výstupu plné napětí.
Pro elektronika nebezpečné na používání.
Občas jsem nějaký přivezl od Conráda z fundgrube za nějakých 20 DM, později EUR.
Ale i spoustu jiných typů.
Jindra Polívka