Zdroj

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Leden 14 11:36:23 CET 2022

Displejemi to nebude. Jaké máte napětí na výstupu ?
Tento jsem v rukou neměl ale jeho předchůdci a že jich pár bylo,
jednoduchých, dvojitých,
tam když došlo k závadě tak bylo na výstupu plné napětí.
Pro elektronika nebezpečné na používání.
Občas jsem nějaký přivezl od Conráda z fundgrube za nějakých 20 DM,
později EUR.
Ale i spoustu jiných typů.
Jindra Polívka